-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Flavia Cirimele, Maryluz Gomez Plata, Antonio Zuffianò, Maria Gerbino, Liliana Maria Uribe Tirado, Gonzalo Tamayo Giraldo, Carmelina Paba Barbosa, Beatriz Marin Londoño, Mariela Narváez Marín, Marcela Ruiz García, Eriona Thartori, Bernadette Paula Luengo Kanacri, Concetta Pastorelli
المصدر: International Journal of Adolescence and Youth, Vol 27, Iss 1, Pp 400-417 (2022)
مصطلحات موضوعية: prosocial behaviour, school-based intervention, multi-informant perspective, promotion, adolescence, Special aspects of education, LC8-6691, The family. Marriage. Woman, HQ1-2044
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jorien, Vugteveen, Talent Development in Higher Education and Society, Annelies, de Bildt, Marieke E., Timmerman, Talent Development in Higher Education and Society
المصدر: Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health. 16(1)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Paula Vagos, Diana Vieira Figueiredo, Ana Ganho-Ávila, Andreas Mayr, Daniel Rijo
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
مصطلحات موضوعية: cognitive therapy, social anxiety disorder, adolescence, change throughout therapy, multi-informant, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.915677/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Baiba Martinsone, Ieva Stokenberga, Ilze Damberga, Inga Supe, Celeste Simões, Paula Lebre, Lúcia Canha, Margarida Santos, Anabela Caetano Santos, Ana Marta Fonseca, Dória Santos, Margarida Gaspar de Matos, Elisabetta Conte, Alessia Agliati, Valeria Cavioni, Sabina Gandellini, Ilaria Grazzani, Veronica Ornaghi, Liberato Camilleri
المصدر: Frontiers in Psychiatry, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: COVID-19, mental health, social emotional learning, behavioral problems, adolescents, multi-informant approach, Psychiatry, RC435-571
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyt.2022.942692/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-0640Test
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Paola Bonifacci, Diego Compiani, Viola Ravaldini, Benedetta Peri, Alexandra Affranti, Valentina Tobia
المصدر: Education Sciences, Vol 13, Iss 3, p 278 (2023)
مصطلحات موضوعية: early numeracy, contextual variables, multi-informant approach, Education
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Baiba Martinsone, Inga Supe, Ieva Stokenberga, Ilze Damberga, Carmel Cefai, Liberato Camilleri, Paul Bartolo, Mollie Rose O’Riordan, Ilaria Grazzani
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
مصطلحات موضوعية: social emotional competence, emotional and behavioral difficulties, learning outcomes, preschool children, socioeconomic status, multi-informant assessment, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.760782/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
7
المؤلفون: Boson, Karin, 1984, Brändström, Sven, Sigvardsson, Sören
المصدر: Psychological Assessment. 30(4):550-555
مصطلحات موضوعية: Psychology, Psykologi, Adolescence, Junior Temperament and Character Inventory (JTCI), Longitudinal Research on Development in Adolescence (LoRDIA) program, Multi-informant, Psychometric properties
وصف الملف: electronic
الوصول الحر: https://gup.ub.gu.se/publication/256054Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Raúl Tárraga-Mínguez, Pilar Sanz-Cervera
المصدر: Papeles del Psicólogo, Vol 41, Iss 3, Pp 228-235 (2020)
مصطلحات موضوعية: autism spectrum disorder (asd). informant agreement. literature review. multi-informant assessment, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: http://www.papelesdelpsicologo.es/English/2933.pdfTest; https://doaj.org/toc/0214-7823Test; https://doaj.org/toc/1886-1415Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Esperanza Márquez, Daniel Holgado, Isidro Maya-Jariego
المصدر: Psicología Educativa: Revista de los Psicólogos de la Educación, Vol 26, Iss 2, Pp 145-154 (2020)
مصطلحات موضوعية: social skills, academic performance, child labor, multi-informant evaluation, Philosophy. Psychology. Religion, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://journals.copmadrid.org/psed/art/psed2020a3Test; https://doaj.org/toc/1135-755XTest; https://doaj.org/toc/2174-0526Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Marlit Sell, Claus Barkmann, Bonnie Adema, Anne Daubmann, Reinhold Kilian, Maja Stiawa, Mareike Busmann, Sibylle M. Winter, Martin Lambert, Karl Wegscheider, Silke Wiegand-Grefe
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: parental mental illness, child psychopathology, family functioning, social support, multi-informant data, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.705400/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test