-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl A., Britson, Carol, Elbatarny, Hisham, Heimgartner, Candi, Waters, John R., Wayne, Chad M.
المصدر: HAPS Educator. Dec 2017 21(3):45-47.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 4
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Podschun, Laura1 laura.podschun@ahu.edu, Hill, Cheryl2, Kolber, Morey J2, McClure, Philip3
المصدر: PTJ: Physical Therapy & Rehabilitation Journal. May2024, Vol. 104 Issue 5, p1-9. 9p.
مصطلحات موضوعية: *SHOULDER pain, *PAIN measurement, *PHYSICAL therapy, *SCALE analysis (Psychology), *RESEARCH funding, *PATIENTS, *T-test (Statistics), *QUESTIONNAIRES, *EVALUATION of medical care, *DESCRIPTIVE statistics, *CHI-squared test, *RETROSPECTIVE studies, *CLASSIFICATION, *HEALTH outcome assessment, *COMPARATIVE studies, *CONFIDENCE intervals, *DATA analysis software, *INTER-observer reliability
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl
المصدر: Art Institute of Chicago Museum Studies, 2008 Jan 01. 34(2), 62-95.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/20205631Test
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Internet Journal of Allied Health Sciences & Practice; Mar2023, Vol. 21 Issue 2, p2-8, 10p
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl Frazes
المصدر: Music Educators Journal. Sep 2008 95(1):61-72.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 12
الواصفات: Portfolios (Background Materials), Music Education, Teacher Education, Graduation Requirements, Music Teachers, Teacher Certification, Evaluation Methods, Standards
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Sulaiman-Hill, Cheryl M. R., Thompson, Sandra C.
المصدر: Journal of Immigrant and Minority Health, 2013 Feb 01. 15(1), 125-131.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/48708396Test
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl Frazes
المصدر: The Choral Journal, 2011 Mar 01. 51(8), 5-5.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23560958Test
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl Frazes
المصدر: Music Educators Journal, 2008 Sep 01. 95(1), 61-72.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/30219196Test
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl D., Edwards, Michael C., Thissen, David, Langer, Michelle M., Wirth, R. J., Burwinkle, Tasha M., Varni, James W.
المصدر: Medical Care, 2007 May 01. 45(5), S39-S47.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/40221457Test
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hill, Cheryl Frazes
المصدر: The Choral Journal, 2002 Oct 01. 43(3), 9-32.
الوصول الحر: https://www.jstor.org/stable/23554272Test