-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, Abbey E., Immel, Kathy R., Wilkum, Kristi, Lee, Laura
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching and Learning. Apr 2021 21(1):84-106.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
Page Count: 23
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Fischer, Abbey E., Immel, Kathy R., Wilkum, Kristi, Lee, Laura
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Apr2021, Vol. 21 Issue 1, p84-106, 23p
مصطلحات موضوعية: TAXONOMY, UNDERGRADUATES, STUDENT participation, EFFECTIVE teaching, MENTORING, STUDENT engagement, GENERAL education
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Evans, Sara, Evans, Jocelyn, Wilkum, Kristi
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Apr2021, Vol. 21 Issue 1, p1-2, 2p
مصطلحات موضوعية: MENTORING, SCHOLARLY method, CAREER development
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Evans, Sara, Evans, Jocelyn, Wilkum, Kristi
المصدر: Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Apr2021, Vol. 21 Issue 1, p8-8, 1p
مصطلحات موضوعية: UNDERGRADUATES, SCHOLARLY method, UNIVERSITY faculty, STUDENT engagement