-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Corinna Peifer, Gina Wolters, László Harmat, Jean Heutte, Jasmine Tan, Teresa Freire, Dionísia Tavares, Carla Fonte, Frans Orsted Andersen, Jef van den Hout, Milija Šimleša, Linda Pola, Lucia Ceja, Stefano Triberti
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: flow, scoping review, individual level, contextual level, cultural level, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2022.815665/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jun Wu, Mei Xie, Yao Lai, Yanhui Mao, Laszlo Harmat
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
مصطلحات موضوعية: flow experience, academic self-efficacy, self-esteem, subjective well-being, Chinese university students, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.743906/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Eva Bojner Horwitz, László Harmat, Walter Osika, Töres Theorell
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
مصطلحات موضوعية: synchronization, musical performance, heart rate variability, flow, interpersonal interaction, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2020.618227/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: László Harmat, Anna Herbert
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
مصطلحات موضوعية: complexity theory, complexity thinking, education, didactics of psychology, learning, psychology teaching, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
العلاقة: https://www.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2020.542446/fullTest; https://doaj.org/toc/1664-1078Test