-
1كتاب
المؤلفون: Barras, Abby, Carlile, Anna
المصدر: Barras , A & Carlile , A 2022 , Understanding the impact of Bell v Tavistock . Mermaids .
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Carlile, Anna
المصدر: International Journal on School Disaffection. 2009 6(2):30-36.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Paechter, Carrie, Toft, Alex, Carlile, Anna
المصدر: Accepted Version
وصف الملف: text
العلاقة: https://research.gold.ac.uk/id/eprint/29747/3/Paechter%20et%20al%20%282021%29%20Non-binary%20young%20people%20and%20schools_AAM.pdfTest; Paechter, Carrie; Toft, Alex and Carlile, Anna . 2021. Non-binary young people and schools: pedagogical insights from a small-scale interview study. Pedagogy, Culture & Society, 29(5), pp. 695-713. ISSN 1468-1366 [Article]
الإتاحة: https://research.gold.ac.uk/id/eprint/29747Test/
https://research.gold.ac.uk/id/eprint/29747/3/Paechter%20et%20al%20%282021%29%20Non-binary%20young%20people%20and%20schools_AAM.pdfTest -
4رسالة جامعية
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Carlile, Anna
المصدر: Human Rights Education Review; Vol. 1 No. 2 (2018); 65-67 ; Human Rights Education Review; Vol 1 Nr. 2 (2018); 65-67 ; 2535-5406
وصف الملف: application/pdf
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Horton, Cal, Carlile, Anna
المساهمون: Goldsmiths University of London Department of Education
المصدر: Teachers College Record: The Voice of Scholarship in Education ; volume 124, issue 8, page 168-191 ; ISSN 0161-4681 1467-9620
مصطلحات موضوعية: Education
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Carlile, Anna
المصدر: FORUM: for promoting 3-19 comprehensive education. 2009 51(3):333-345.
تمت مراجعته من قبل الزملاء: Y
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Carlile, Anna, Butteriss, Ethan, Sansfaçon, Annie Pullen
المصدر: International Journal of Transgender Health ; volume 22, issue 4, page 412-424 ; ISSN 2689-5269
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Pullen Sansfaçon, Annie, Medico, Denise, Riggs, Damien, Carlile, Anna, Suerich-Gulick, Frank
المساهمون: Canadian Institutes of Health Research, Flinders University
المصدر: Journal of LGBT Youth ; volume 20, issue 1, page 55-73 ; ISSN 1936-1653 1936-1661
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bernard, Claudia, Carlile, Anna
المصدر: Qualitative Social Work ; volume 20, issue 3, page 866-883 ; ISSN 1473-3250 1741-3117
مصطلحات موضوعية: Social Sciences (miscellaneous), Health (social science)