BUSINESS MODELS Innovation, Digital Transformation, and Analytics /
The purpose of this book is to show how innovation, digital transformation, and composition of value affect the existence and development of business models. To illustrate the background of the discussed topic, the concepts of business models existing in the literature are presented along with their...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Otola, Iwona (المحرر), Grabowska, Marlena (المحرر) |
---|---|
الوثيقة: | كتاب |
اللغة: | English |
منشور في: |
Boca Raton :
Taylor & Francis Group,
2021
|
الطبعة: | 1st |
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://library.sama.gov.sa/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=29ed2558dc543b2201c85fc2e4c33689 |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
انظر أيضاً
-
Digital Business Models : Driving Transformation and Innovation /
منشور في: (2019) -
INTERNATIONAL STANDARD ISO 56002 Innovation management — Innovation management system — Guidance
منشور في: (2019) -
A Digital Framework for Industry 4.0 : Managing Strategy /
بواسطة: Landeta Echeberria, Ana
منشور في: (2020) -
INTERNATIONAL STANDARD ISO 56003 Innovation management — Tools and methods for innovation partnership — Guidance
منشور في: (2019) -
INTERNATIONAL STANDARD ISO 56000 Innovation management — Fundamentals and vocabulary
منشور في: (2020)