Small Business Management : Theory and Practice /
This textbook familiarises students with the theory and practice of small business management and challenges assumptions that may be held about the way small business management can or should adopt the management practices of larger firms. For students interested in establishing and managing their o...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Mazzarol, Tim (مؤلف), Reboud, Sophie (مؤلف) |
---|---|
الوثيقة: | كتاب |
اللغة: | English |
منشور في: |
Singapore
Springer Nature Singapore Pte Ltd
2020
|
الطبعة: | 4th ed. |
سلاسل: | Springer Texts in Business and Economics
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://library.sama.gov.sa/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=60197287ca23129166e825d5f4a35817 |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
انظر أيضاً
-
Financial Services for Small Business: Taming the SME market /
بواسطة: Allen, James
منشور في: (2002) -
SMEs in Developing Asia: New Approaches to Overcoming Market Failures/
منشور في: (2016) -
E-Business Matters : A Guide For Small And Medium-Sized Enterprises /
بواسطة: Whelan, Jonathan
منشور في: (2001) -
Competing on thought leadership: HOW GREAT B2B COMPANIES TURN EXPERTISE INTO REVENU/
بواسطة: Buday, Robert
منشور في: (2022) -
Increasing leadership effectiveness /
بواسطة: Argyris, Chris, 1923-
منشور في: (1976)