Digital Business Models : Driving Transformation and Innovation /
This innovative edited collection explores digital business models (DBMs) and theories to contribute to knowledge of how companies, organizations and networks can design, implement and apply DBMs. It views DBMs in a range of contexts and forms, which can be integrated in a number of ways, and aims t...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Aagaard, Annabeth (المحرر) |
---|---|
الوثيقة: | كتاب إلكتروني |
اللغة: | English |
منشور في: |
Cham :
Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan,
2019.
|
الطبعة: | 1st ed. 2019. |
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://library.sama.gov.sa/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=a667a4f4eafa38efccde0c6ad42e9516 |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
انظر أيضاً
-
TRIZ : theory of inventive problem solving.
بواسطة: Petrov, Vladimir
منشور في: (2019) -
Digital Transformation Now! : Guiding the Successful Digitalization of Your Business Model /
بواسطة: Schallmo, Daniel R. A, وآخرون
منشور في: (2018) -
Digitalization Cases : How Organizations Rethink Their Business for the Digital Age /
منشور في: (2019) -
Disrupting Finance : FinTech and Strategy in the 21st Century /
منشور في: (2019) -
Ecology, Economy and Society : Essays in Honour of Kanchan Chopra /
منشور في: (2018)